با استفاده از سرویس نقد کردن iranpay.biz ، شما می توانید درآمدهای ارزی خود را به ریال تبدیل کرده و به حساب بانکی خود در ایران انتقال دهید.
یکی از مشکلاتی که هموطنان ایرانی به دلیل تحریم های بانکی با آن دست و پنجه نرم می کنند تبدیل درآمد های خارج از کشور خود به ریال است.یعنی افرادی که با توجه به زمینه ی کاری خود(مثلا هنرمندانی که در مسابقات هنری بین المللی شرکت می کنند،فریلنسرها، برنامه نویسان،یوتیوبرها ، طراحان و .) درآمدی در آن سوی مرزها دارند برای انتقال درآمد خود به داخل کشور و تبدیل آن به پول رایج ایران دچار مشکلات فراوانی هستند.ما در IRANPAY.BIZ این توانایی را داریم که درآمدهای ارزی شما را با بهترین نرخ تبدیل به ریال کنیم.

روش های نقد کردن:
با استفاده از سرویس نقد کردن IRANPAY.BIZ شما می توانید درآمدهای ارزی خود را به ریال تبدیل کرده و به حساب بانکی خود انتقال دهید
iranpay.biz از طریق حساب های ارزی اسکریل ، پرفکت مانی ، وب مانی و ارز های دیجیتال میتواند درامد ارزی شما را نقد کند و معادل ریالی آن به حساب های ایران شما واریز نماید
نرخ نقد کردن هر حساب متفاوت است ، برای اطلاع از نرخ نقد کردن در بخش کاربری سایت میتوانید ثبت سفارش کنید.
نقد کردن درآمد ارزی می تواند به دو طریق توسط iranpay.biz انجام شود

روش اول:
شما در یک سایت خارجی درامد دارید ولی حساب ارزی ندارید
در این حالت ما حساب های ارزی خودمان را در اختیار شما قرار می دهیم و شما آن را در اختیار سایت مربوطه قرار میدهید سپس بعد از انتقال به حساب های ما باید اطلاعات واریز را به ما بدهید در نتیجه ما اقدام به تسویه ریالی به شما مطابق قوانین سایت می نماییم
توجه داشته باشید بعضی از حساب ها موقع انتقال وجه از گیرنده کارمزد کسر می کنند ، ما مقدار دریافتی خالص را با شما تسویه خواهیم کرد

روش دوم:
شما خودتان یک حساب ارزی اینترنتی دارید، در این حالت با هماهنگی ما اقدام به انتقال وجه به حساب های ما می کنید ، سپس ما مقدار ارز خالص دریافت شده در حساب مان ، را با شما تسویه می کنیم.

توضیحات تکمیلی
iranpay.biz نقد کردن درآمد های ارزی شما را به روش های زیر انجام میدهد:

1-وسترن یونیون:
یکی دیگر از روش های پرداخت می باشد. در این روش حواله به نامی که ما اعلام می کنیم زده شده و پس از دریافت آن ، در کمتر از 24 ساعت معادل ریالی آن با مشتری تسویه می گردد. در حال حاضر برای حواله های وسترن یونیون 30$ کارمزد ثابت اخذ شده و دلار آن %1 کمتر از نرخ روز اسکناس در کمتر از 24 ساعت تسویه می شود.

2-حواله بانکی:
در این روش حساب بانکی ما در خارج از کشور در اختیار مشتریان قرار می گیرد تا بتوانند درآمد یا وجه خود را از طرف خارجی به حساب ما زده و سپس توسط ما به ریال تبدیل شود. در حال حاضر برای حواله های بانکی 35$ کارمزد ثابت شامل مالیات حساب های بانکی و هزینه انتقال اخذ شده و دلار آن %3 کمتر از نرخ اسکناس محاسبه و در کمتر از 48 ساعت تسویه می شود.

چه درآمدهایی نقد می شوند ؟
ایران پی iranpay.biz درآمدهای ارزی از سایت های فریلنسری - یوتیوب - گوگل - سایت های کلیکی - سایت های مرتبط با همکاری - سایت های بازاریابی - سایت های تجاری - سایت های متعدد کسب و کارهای آنلاین را می تواند برای شما نقد و در ایران به شما تحویل دهد .
امکان نقد شدن درآمد شما با تمام ارزهای : دلار - یورو - پوند - روبل - یوآن - ین و لیر در ایران پی فراهم است .
امکان ارائه شماره حساب های ایران پی در کشورهای : آمریکا - آلمان - ژاپن - ترکیه - روسیه و استرالیا برای انتقال درآمدبه حساب های بانکی در خارج ایران فراهم هست .
همچنین امکان دریافت مبالغ ارزی شما از تمام درگاه های دنیا از جمله : پی پال - اسکریل - نتلر - وبمانی - پرفکت مانی - کیوی - پیمنتس و بسیاری دیگر از درگاه ها فراهم هست .

از کجا شروع کنم ؟
شما بعد از عضویت در سایت ایران پی ، میتوانید به بیش از 70 سرویس مختلف برای فعالیت در سایت های مختلف خارجی دست یابید و بدون هیچ دغدغه ای نیز میتوانید فعالیت خود را در سایت های خارجی افزایش دهید تا به ارز آوری به ایران کمک کرده باشید .
فعالیت در بسیاری از وب سایت های دنیا می تواند به کسب درآمد بالایی برای شما ختم شود .
ایران پی iranpay.biz در تمام مراحل کسب درآمد از سایت های خارجی در کنار شما خواهد بود .


عرقیات 123 حساب ,سایت ,ارزی ,درآمد ,انتقال ,بانکی ,درآمدهای ارزی ,حساب بانکی ,کردن درآمد ,ریال تبدیل ,حاضر برای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

tourr عروسک شناخته شو جدیدترین و بهترین گوشی های موبایل اینجا زیبایی را درک کن نمایندگی خرید قطعات کولرگازی در شیراز $$$روزهای تنهایی$$$ ˙·•●✪اهنگ رپ فارس✪●•·˙