راهنمای بهترین فلاش تانک

فلاش تانک از یک منبع ذخیره آب و لوله ای جهت انتقال این آب به کاسه توالت ساخته می شود. عملکرد فلاش تانک این گونه است که ابتدا مخزن آن ها از آب پر می شود و سپس با کشیدن طناب آن ها و یا فشار دکمه تخلیه آب ، دریچه نگهدارنده آب حرکت کرده و آب با فشار زیادی تخلیه می گردد.

انواع فلاش تانک

بهتر است قبل از انتخاب فلاش تانک ، با انواع آن آشنا شویم :

۱- فلاش تانک های ساده

فلاش تانک های ساده یا معمولی ، ساده ترین و ابتدایی ترین نوع فلاش تانک ها هستند. این نوع فلاش تانک ها که معمولا قیمت کمتری نسبت به انواع دیگر دارند ، دارای یک مخزن ذخیره آب و یک لوله انتقال آب هستند.

 

۲- فلاش تانک های دوگانه یا دو زمانه یا دوقلو:

این نوع فلاش تانک به گونه ای ساخته شده اند که مخزن فلاش ‌تانک به دو قسمت کوچک و بزرگ تقسیم ‌شده و خروجی هر کدام از این دو قسمت نیز جداگانه قابل تنظیم است. با استفاده از فلاش تانک های دوگانه کاربر می تواند به فراخور نیاز در هر بار استفاده خود یکی از دکمه‌ های کوچک یا بزرگ را فشار دهد. این روش سبب می شود حجمی زیاد از آب شربی که قرار است تبدیل به فاضلاب شود ، ذخیره‌ سازی ‌شود. 

 

ادامه مطلب

 

 


vps-poster فلاش ,تانک ,ساده ,انواع ,مخزن ,فشار ,فلاش تانک ,بهترین فلاش , بهترین ,راهنمای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود آنلاین فایل های الکترونیکی راستی میدونی که.....؟ دانلود اهنگ Sony-esfahan خرید اینترنتی اقیانوس رهایی من حمل بار آسان باشگاه فرهنگی ، ورزشی و مذهبی رزمیکاران صاحب الزمان (عج) رفسنجان دیدار کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.