پرسشنامه استاندارد وفاداری مصرف کننده به برند
فرمت فایل دانلودی: .docفرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 3
حجم فایل: 89 کیلوبایت
قیمت: 5600 تومان
هدف این پرسشنامه بررسی میزان وفاداری مصرف کننده به برند می باشد. ابعاد مورد بررسی عبارتند از: مؤلفه شناختی وفاداری به برند، مؤلفه های عاطفی وفاداری به برند، ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت زمان، میزان منابع سرمایه گذاری شده، و مشارکت مدیریت ارشد. روایی و پایایی این پرسشنامه که ترجمه یک پرسشنامه استاندارد خارجی است، در داخل کشور نیز مورد تأیید قرار گرفته است. طیف پاسخگویی آن نیز از نوع لیکرت 5 گزینه ای می باشد.
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
آریافایل44 پرسشنامه ,وفاداری ,فایل ,کننده ,مصرف ,مدیریت ,مصرف کننده ,وفاداری مصرف ,پرسشنامه استاندارد ,استاندارد وفاداری ,پرسشنامه استاندارد وفاداری منبع
درباره این سایت