دانلود نمونه سوالات آزمون ضمن خدمت طرح معرفت بسیجی

دوره آموزشی با عنوان «طرح معرفت بسیجی» با کد ۹۴۰۰۵۶۲۶ به مدت ۸ ساعت به شیوه الکترونیکی از طریق سامانه LTMS برگزار می گردد.

قبولی در آزمون با دانلود سوالات، ۱۰۰درصد تضمینی

قبولی 100درصد

فایل دانلودی با قابلیت سرچ و جستجو هست که شامل تمامی سوالات دوره مذکور می باشد، با استفاده از این فایل می توانید با جستجو در حین آزمون اصلی به راحتی نمره قبولی را در آزمون ضمن خدمت طرح معرفت بسیجی کسب کنید.

این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون ضمن خدمت طرح معرفت بسیجی می باشد.

این بسته دقیقا براساس منابع آزمون ضمن خدمت طرح معرفت بسیجی طبقه بندی شده است.

این سوالات با توجه به مواد آزمون ضمن خدمت فرهنگیان تهیه شده و کمک بسزایی به شما در زمینه قبولی در این آزمون می نماید. شما با مطالعه این مجموعه نیاز به و مطالعه هیچگونه کتاب و نمونه سوال دیگری نخواهید داشت.

 

دانلود سوالات ضمن خدمت طرح معرفت بسیجی

 

http://sahafile.ir/downloads/%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b6%d9%85%d9%86-%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%aa-%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%d8%aa-%d8%a8%d8%b3%db%8c%d8%ac%db%8c
رمان | sahafile.ir آزمون ,معرفت ,بسیجی ,سوالات ,خدمت ,بسته ,معرفت بسیجی ,خدمت طرح معرفت ,خدمت طرح معرفت بسیجی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

طراحان وبسایت هر چی بخوای هست سیمانان (Cmanon) برند فاکس سی سی مرکزی برای دانلود همه چیز مهدی جهان آرای اموزش در رابطه با طراحی بنر دکوراسیون داخلی آرام بشارت رهایی شرکت نوآوران شمال