طرز تهیه کیک ماست و لیمو

کیک ماست و لیمو، طرز تهیه و پخت کیک ماست و لیموی خوشمزه در منزل، cake mast va limo دستور پخت کیک ماست لیمویی مرحله به مرحله

کیک ماست و لیمو از جمله کیک های متفاوت و با بافتی کاملا سبک و اسفنجی می باشد و بسیار خوشمزه و خوش طعم است. مواد اصلی این کیک، آرد + ماست + تخم مرغ + شکر و لیمو می باشد و طرز تهیه آن بسیار آسان است.

به هر حال در صورتی که تمایل داشته باشید کیک ماست و لیمو درست کنید، ما در این آموزش کامل بارونک، طرز تهیه و مواد لازم کیک ماست با لیمو را آماده کرده ایم و شما با این دستور ساده تهیه کیک می توانید کیک ماست لیمویی خوشمزه در منزل به صورت مرحله به مرحله درست کنید.

 

مواد لازم
آرد  180 گرم
ماست شیرین ساده یا خامه ای 100 گرم
شکر  140 گرم
تخم مرغ 3 عدد
روغن مایع 100 گرم
بیکینگ پودر یک و نیم قاشق چایخوری
رنده پوست لیمو یا پرتقال 1 قاشق سوپخوری پر
مراحل تهیه کیک ماست و لیمو

1. برای درست کردن این کیک خوشمزه همانند سایر کیک ها و شیرینی ها، ابتدا همه مواد را از یخچال خارج می کنیم تا به دمای محیط برسند. آرد را با بیکینگ پودر مخلوط می کنیم و سه بار الک می کنیم.

2. برای شروع در یک ظرف مناسب روغن + شکر + پوست لیمو را با همزن هم می زنیم. سپس تخم مرغ ها را یکی یکی اضافه می کنیم و هر بار حدود یک دقیقه هم می زنیم.

3. بعد از اضافه کردن تخم مرغ ها حالا مخلوط آرد و بیکینگ پودر + ماست را به تدریج و به تناوب در سه مرحله اضافه می کنیم و هم می زنیم. هم اکنون مایه کیک ماست و لیموی ما آماده پخت است.

4. حالا مایه کیک را داخل قالب لوف که از قبل چرب کرده و آرد پاشیده ایم اضافه می کنیم و قالب را داخل فر از قبل گرم شده با دمای 160 درجه سانتی گراد و به مدت 40 تا 50 دقیقه می گذاریم تا کیک بپزد. (برای گرم کردن فر باید آن را از 15 دقیقه قبل روشن کنید.)

5. برای اطمینان از پخت کیک ماست و لیمو می توانید چوب خلال تمیز داخل کیک فرو ببرید، اگر تمیز بیرون آمد کیک ما به طور کامل پخته است. امیدواریم از خوردن این کیک ماست و لیموی خوشمزه و خانگی لذت ببرید.

منبع : 

 


سایت جالب و شگفت انگیر ماست ,لیمو ,تهیه ,کنیم ,خوشمزه ,مرحله ,بیکینگ پودر ,پوست لیمو ,مواد لازم ,ماست لیمویی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تیدا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. وب سایت رسمی اردبیل موزیک ریل رپ - جدید ترین و بهترین آهنگ های رپ و هیپ هاپ تیکو وبلاگ 09-music زیبایی tehran2020 Rivkaotvkgbop2 Tapak