سلام روز بخیر


-خگستر حمایت 2300ریال مقاومت 3000ریال الان 2768 مقداری صف موقت دارد
-بازی اصلی در میدان فایرا دیروز اشاره کردیم  این سهم را ما قبلا زیر 1000ریال در صف اشاره کرده بودیم الان بیش از 70 میلیون صف دارد
-رمپنا 14 ابان در ادامه مطلب درج کردیم قیمت تا محدوده های 7300ریال افت کرده بود الان 7890ریال
-

هلدینگ فرابورسی مجور افزایش سرمایه ۷۰۰ میلیاردی گرفت و آماده مجمع شد

هلدینگ میدکو مجور افزایش سرمایه ۷۰۰ میلیارد تومانی گرفت و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه معروف به میدکو که با سرمایه 2.3 هزار میلیارد تومانی در فرابورس حضور دارد، مجور افزایش سرمایه 24 درصدی گرفت و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شد.

به این ترتیب ، میدکو می تواند از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران 160 میلیارد تومان به سرمایه 2.3 هزار میلیارد تومانی اضافه کند. همچنین مجمع فوق العاده می تواند افزایش سرمایه از 2.53 هزار به 3 هزار میلیارد تومان را طی دو سال به هیات مدیره تفویض کند.

تامین مالی جدید این شرکت براب مشارکت در افزایش سرمایه فولاد زرند ایرانیان و شرکت های زیر مجموعه است .

طبق تصمیمات مجمع فوق العاده 10 مهر 93 ، سرمایه 1.68 هزار میلیارد تومانی این شرکت باید به 3.38 هزار میلیارد تومان برسد. در این میان سرمایه میدکو اردیبهشت سال گذشته با 31 درصد افزایش به 2.3 هزار میلیارد تومان رسید.


-گروه خودرو مثبت میشودولی منجر به صف نمیشود همین سناریو ماهیانه دو الی سه بار ادامه دارد در حد 5 درصد صعود ونزول گاها ده درصد هم میشود
-

خبری خوش برای شرکتهای قندی : واردات شکر ممنوع شد

معاون وزیر کشاورزی از ممنوعیت واردات شکر و بی نیازی از آن تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی اکبر مهرفرد به ایسنا گفت: میزان واردات شکر در نیمه دوم سال گذشته بالا بود و در نیمه نخست سال جاری هم حجم بسیاری از این محصول استراتژیک وارد شد که با توجه به موجودی انبارها و تولید بالای شکر در سال جاری (که هم اکنون در فصل برداشت آن و تحویل به کارخانه های قند و شکر هستیم) به نظر می‌رسد تا پایان سال نیازی به واردات شکر نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه اگر اواخر سال ثبت سفارش برای واردات شکر آزاد شود، برای تأمین نیاز در تابستان سال آینده خواهد بود، افزود: در نیمه دوم سال هیچ نیازی به واردات شکر نداریم بنابراین وارداتی اتفاق نمی‌افتد اما ممکن است محصول برخی که پیش از ممنوعیت واردات شکر اقدام به ثبت سفارش آن کرده‌اند وارد شود که البته حجم محدودی دارد.

بنابراین گزارش،آمار هفت ماهه واردات شکر گویای همین وضعیت است چرا که بر اساس این آمار بیش از ۷۰۸ هزار تن قند و شکر تصفیه نشده وارد شده که ارزشی بالغ بر ۳۵۶ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار داشته است.

این میزان واردات از نظر وزنی ۴۶.۷۳ درصد و از نظر ارزشی ۵۲.۳۲ درصد رشد را نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته نشان می‌دهد.ثبت سفارش‌های گذشته چندان حجم بالایی ندارد، چرا که در شش ماهه نخست سال ۷۰۷ هزار و ۶۱۰ تن واردات شکر به ثبت رسیده و به نظر می رسد در صورت ادامه داشتن ممنوعیت، آمار واردات برای این محصول استراتژیک نباید تغییر محسوسی داشته باشد.

انتهای پیام


-بمب اتم هم حقوقی سر ذوب بریزد سهم گوشه طاقچه است میگذاریم همانجا خاک بخورد
-درج 14 اذردر ادامه مطلب
سلام.  نظرتون در مورد سمگا رو می خواستم بدونمپاسخ : سلام حمایت 1800مقاومت اول 2000دوم2100سوم2200ریال

-بهترین روش تلاش سهام دار برای به روش تستی می باشد قطعا در این وضعیت در تله گرفتار نخواهد شد
-پول تو بازار هست ولی نه در هر سهمی به صف های وب نگاه کنید
-بهش می گویند جمع اوری شناورانقدر سهام دار را خسته می کنند تا بد در همه سهم ها ممکن است این اتفاق بیفتد
- اختصاصی- قالیباف:

بانک صادرات برای باز شدن نمادش باید گزارشات خود را تحویل دهد

مدیرعامل شرکت بورس: بانک صادرات باید مانند سایر بانک ها مجوز خود را از بانک مرکزی گرفته و مجمع برگزار کند و بعد از ارائه گزارشات نمادش باز خواهد شد.

حسن قالیباف اصل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما درخصوص بسته بودن نماد بانک ها گفت:نماد بانک هایی که قبل از قانون باز شدن نمادهای بسته در 90 دقیقه، بسته شده اند باید طبق دستورالعمل مجوز خود را از بانک مرکزی دریافت کرده، مجامع برگزار کنند و گزارشات خود را ارئه دهند و طبق دستورالعمل بعد از افشای اطلاعات می توانند نماد خود را باز کنند.
وی ادامه داد: این بانک ها در صورتیکه ابهامی در صورت های مالی خود داشته باشند باید ابهام های موجود را برطرف کنند.
قالیباف اصل درخصوص نماد بانک صادرات گفت: بانک صادرات مانند سایر بانک ها باید مجمع برگزار کند و گزارشات خود را ارائه دهد تا بتواند نماد خود را در بورس باز کند.

ابهامات کنتورسازی باید برطرف شود
قالیباف اصل درباره نماد کنتورسازی گفت: تشکیل هیئت مدیره برای کنتورسازی یک پیشرفت بود تا شرکت بتواند فعالیت کند و گزاشات خود را به بورس ارائه دهد.
وی ادامه داد: این شرکت باید مانند سایر شرکت ها ابهاماتی موجود را رفع کند تا بتواند نماد بسته خود باز کند.
مدیرعامل شرکت بورس خاطرنشان کرد: کنتورسازی شرکتی است که در بورس حضور دارد و و ش هم باید در بورس انجام شود.


-حکایت بورس ما حکایت عجیبی اگر در شرکنی تخلفی صورت بگیرد نماد را می بندند طولانی مدت وبعدمتخلف براحتیدر قیمتهای کمتر همان سهم را می خرد.
-حقوقی ثفارس همیشه از این سهم حمایت کرده تا این لحظه صف
-
-
-
-
-
-
نوشته ها ی شخصی ما در معلم بورس بورس ,واردات ,بانک ,هزار ,سرمایه ,میلیارد ,هزار میلیارد ,افزایش سرمایه ,میلیارد تومان ,میلیارد تومانی ,بانک صادرات ,هزار میلیارد تومان ,هزار می منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نایک فیلم گفته بودم دوستت دارم و راست گفته بودم.. بدون سانسور galaxy-tools همه چی موجوده Ev-kala.ir Ali Sohrabi Far