سلام روز بخیر


-رکیش حمایت روزهای قبل 3000ریال در محدوده کمترین سهم در لیست تحت نظرها وارد شود
-رتاپ حمایت 3100ریال در لیست تحت نظر ها وارد شود

-بهش میگویند تست قلب خشن نیسان 35 کیسه مصالح کمپرس کرد ورفت دم در به تنهایی  اوردم تو پارکینک روزی هفت کیلومتر پیاده روی هم طبق معمولبرا همین هیچ وقت از نزول بازار بورس وحشت ندارم چون تحمل بازار نزولی عادت شده است در پس هر نزولی صعودی نهفته است.دوازده سال هم هست دکتر نرفته ام.علت این توضیحات این است استقامت در بورس به همه موارد شخصیتی مرتبط است
-فملی الان در محدوده 2200ریال افت فملی را کنترل کنید
-وقتی سهمی شارپی رشد میکند سعی کنید از سهم فاصله بگیرید منظورم فایرا است این سهم سیگنال تشخیص روند ما بود زیر1000ریال

-شتران فملی فولاد از سیگنالهای دقیق وتشخیص بموقع ما در ماههای قبل بوده است
-وبیمه در مورخه 22مهر زیر 2700ریال براحتی قابل بوده در لیست در ادامه مطلب درج کرده ایم الان صف دارد
-خپارس 750ریال موافقم الان در محدوده 830ریال است
-اما خیلی بی رحمی است بیمه ما بخاطر یک افزایش سرمایه ویا علت نامعلومی بیش از 800ریال افت کرده باشد.تشخیص روندهای نزولی بی رحم در دستور کارتان باشد
-غپاذر در حال عرضه اولیه
-با عبور قیمت جهانی مس از ۷۰۰۰ دلار رخ داد:

اتفاقی مثبت برای چند شرکت و عامل روشن شدن موتور شاخص

افزایش قیمت جهانی مس، موجب اقبال سهام شرکت هایی چون ملی مس و مس باهنر شد تا موتور شاخص بورس هم روشن شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بعد از عبور اقتصاد ایران از چالش مواضع ضد برجام ترامپ ، وضعیت بازارها به حالت تقریبا" عادی برگشته اما برخی محافظه کاری ها همچنان مخصوصا" در بازار سرمایه وجود دارد که در حجم معاملات دیروز قابل مشاهده بود.

اما افزایش قیمت محصولاتی چون نفت و فلزات اساسی می تواند عاملی و بهانه ایی باشد برای تقویت بازار و افزایش امیدها. به طوریکه امروز قیمت جهانی مس با افزایش دو درصدی از مرز روانی 7000 دلار هم عبور کرد که رویدادی مثبت برای شرکت های این گروه حاضر در بورس مخصوصا" ملی مس و مس باهنر است.

براساس این گزارش، "فملی" که 3 آبان اقدام به افزایش سرمایه از 5 به 6 هزار میلیارد تومان خواهد کرد و سود هر سهم را 272 ریال اعلام کرده، اواسط شهریور، با توجه به نرخ های بورس فلزات لندن، ۶ سناریور برای سود هر سهم تا پایان سال پیش بینی کرد .

در این سناریو بالاترین رقم جهانی مس 7000 دلار و قیمت هر دلار 3750 تومان و سود هر سهم 436 ریال اعلام شده بود که با توجه به عبور قیمت مس از 7000 دلار و نرخ بیش از 4 هزار میلیارد تومانی دلار، سهام این شرکت امروز با اقبال روبرو شده و موجب بهبود شرایط شرکت هایی چون مس باهنر شده است.

از سوی دیگر رشد قیمت های جهانی ، در شرکت هایی مانند فولاد مبارکه و ذوب آهن هم اثر گذار بود و در مجموع موجب شد تا شاخص بورس در یک ساعت اول معاملات امروز با رشد 182 واحدی به عدد 85 هزار و 576 واحد برسد که در آن "فملی، فولاد و فباهنر"، نقش 66، 63 و 7 واحدی داشتند. با این حال حجم معاملات مانند دیروز چندان قابل توجه نیست.

انتهای پیام


-
پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت لعابيران - نماد: شلعاب

موضوع:  پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه 
با عنایت به جزء "ب" ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان (مصوب 1386/05/03 هیئت مدیرة سازمان بورس و اوراق بهادار) به پیوست گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ 100,000,000,000 ریال به مبلغ 200,000,000,000 ریال از محل آورده نقدی سهامداران ،مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ،سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالي و سرمايه در گردش که در تاریخ 1396/06/12 به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه می گردد.اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می گردد.

-تا فردا خدا نگه دار
-
-
-
-
-
-
-
-
-
نوشته ها ی شخصی ما در معلم بورس بورس ,شرکت ,افزایش ,قیمت ,جهانی ,هیئت ,7000 دلار ,افزایش سرمایه ,هیئت مدیره ,شرکت هایی ,قیمت جهانی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دکوراسیون خانه آرا بی نظیر گرافیک | عکس نوشته اسم نابغه ی کوچک اجناس فوق العاده تک به تک، خبر و تحلیل ورزشی خرید دارو گیاهی جی تی ای360|کمیاب ترین های دنیای جی تی ای بهترین سایت