سلام روز بخیر


-صبر کنید بازار نیم ساعتی جلو برود ارایشی بگیرد بعد دیده بانی را شروع کنیم
--اما منتظر بازگشایی بیمه ما وحق تقدمش باشدتحت نظر
-فولاد قدرت نمایی میکندذوب قدرت خود را فعلا پنهان کرده است
-تب کاوه سریع فروکش کرد عرضه های اولیه پی درپی  همیشه نتیجه نمیدهد
-اگر به علت اصلی گریز 9 میلیون کد معاملاتی از بورس توجه شود قطعا نتیجه مثبت خواهد داد
-فایرا هنوز جای اصلاح دارد صرفا نظارت
-توسط شرکت پردازش اطلاعات منتشر شد:

بازدهی ۵۳۹ سهم ؛ از سود ۱۱۷۲ درصدی تا و زیان ۴۴ درصدی

طبق گزارش بازدهی ۷ ماهه ۵۳۹ شرکت بورسی و فرابورسی توسط شرکت پردازش اطلاعات مبنا، ۳۴۲ شرکت بازدهی منفی و ۱۹۷ شرکت هم بازدهی مثبت داده اند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی شاخص بورس طی 7 ماه سال جاری با 12 درصد رشد به 86 هزار و 480 واحد رسیده که بازدهی سهام همه شرکت های حاضر در دو بورس تهران و فرابورس ، برآورد شد.

براساس این گزارش، این بازدهی که از تجمیع سه متغیر تفاوت قیمت هرسهم ، سود سالانه و افزایش سرمایه محاسبه شده مربوط به 539 شرکت بوده و در این میان ّ342 شرکت دارای بازدهی منفی و 197 شرکت هم دارای بازدهی مثبت شده اند و 41 شرکت هم با توقف نماد روبرو بوده اند.

همچنین دو شرکت پرمیت و آرین توسکا با بازدهی خیره کننده 1172 و 720 درصدی و دو صنعت قند و شکر و پیمانکاری نیز با میانگین بازدهی حدود 68 و 508 درصدی ،، بالاترین سود را محقق کردند. 

دو شرکت اعتباری توسعه و بیمه آرمان هم با بازدهی منفی 44.7 و  34.9 درصد و دو صنعت استخراج نفت، گاز جز اکتشاف و استخراج سایر معادن، با میانگین بازدهی منفی بیش از 31 و 25 درصدی ، بدترین سهام و صنایع شناخته شدند.

در این رابطه شرکت پردازش اطلاعات مبنا با بررسی بازدهی همه سهام به همراه بازدهی صنایع و بازده ماهانه هر صنعت، گزارشی جامع و به تکفیک هر ماه منتشر کرده که از طریق این لینک قابل دریافت و مشاهده است.

انتهای پیام


-رادیو سهام

http://radiosaham.ir/185230/


-شتران درج شده در ادامه مطلب الان در محدوده 3629ریال.یک سود مکفی وسریعبیش از شش ماه است این سهم مورد اشاره ما است
-یک بستن وباز کردن یعنی افت خساپا.
-رئیس کانون بانک های خصوصی اعلام کرد:

درخواست از مجلس واصناف برای کاهش کارمزد شرکت های پرداخت

رئیس کانون بانکهای خصوصی از نمایندگان مجلس و اصناف خواست در بازنگری نظام کارمزدها کمک کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی قضیه اخیر کاهش کارمزدهای شرکت های پرداخت حل نشده که کوروش پرویزیان در مراسم افتتاحیه دومین همایش ایران تراکنش با اشاره به بکارگیری ابزارهای نو در خدمات بانکی گفت: بازنگری کارمزدهای شبکه بانکی در حوزه پرداخت جزو اولویت هایی است که می تواند به بانک ها کمک کند.

وی از نمایندگان مجلس و اصناف خواست به بانک ها در بازنگری نظام کارمزدها کمک کنند.

براساس این گزارش، حدود دو هفته پیش بانک مرکزی در نامه ایی به شاپرک ، از برنامه استقرار نظام جدید کارمزد برای شرکت های ارایه دهنده خدمات پرداخت خبر داده بود.

در این نامه که با امضاء محسن قادری مدیرعامل شاپرک به شرکت های ارایه دهنده خدمات پرداخت ارسال شده به نامه بانک مرکزی و جلسه 3 مهر با مدیران عامل اشاره و اعلام شده یکی از چالش های پیش روی نظام پرداخت ، کارمزد خدمات و هزینه بالای تراکنش شبکه پرداخت بوده و با توجه به هزینه های مترتب به بانک ها ، اقداماتی برای اصلاح ساختار و نظام جدید کارمزد با هدف کاهش هزینه های بانک ها در حال انجام است.


-اخابر سهم پیشنهادی ما در سال گذشته اما اخرین پیشنهاد در محدوده 1900ریال اوایل شهریورالان الان 2140ریال
-تا فردا خدا نگه دار
-
-
-
-
-
-
نوشته ها ی شخصی ما در معلم بورس شرکت ,بازدهی ,بورس ,بانک ,پرداخت ,نظام ,بازدهی منفی ,شرکت پردازش ,پردازش اطلاعات ,بانک مرکزی ,نظام کارمزدها ,شرکت پردازش اطلاعات ,دهنده خدمات پر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود یار اخبار روز داروهای گیاهی و طب سنتی pinbadge دانلود سرا بیا برا خرید فروشگاه دوربین مداربسته بهین کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. صفاسیتی کلاب|برترین سایت تفریحی "رها شده از قفس" فلزیاب البرز 09102191330