سلام روز بخیر


-فولاد2361ریال هنوز جماعتی دارند تو سر ذوب می زنند منتظر می مانیم این تو سری زدن ها تمام شود
-در گفت وگو با بورس پرس اعلام شد:

توضیح یک مقام مسئول در مورد وضعیت "کاوه" و سهم مناسب یک گروه

یک مقام مسئول در زیرمجموعه بنیاد مستضعفان با اعلام علت وضعیت فولاد کاوه و برنامه بازارگردانی و قیمت مدنظر عرضه اولیه، گفت: این سهم بیشتر مناسب حقوقی های دارای نگاه میان مدت است.

یک مقام مسئول در زیرمجموعه بنیاد مستضعفان در گفت و گو با پایگاه خبری بورس پرس، در مورد وضعیت شرکت تازه وارد فولاد کاوه جنوب کیش که طی روزهای اخیر با خروج بیش از 110 هزار نفر از 149 هزار سرمایه گذار حقیقی و حقوقی ار روز اول ( 26 مهر) و عدم رشد قیمت در چهارمین روز در بورس روبرو شده ، اظهار داشت: واقعیت این است که "کاوه" قابل مقایسه با دیگر شرکت های کوچک و متوسط تازه وارد نبوده ولی متاثر از رفتار نوسان گیران و کمبود نقدینگی در بازار سرمایه شده است.

وی ادامه داد: با توجه به مزیت های شرکت مانند صادرات محور بودن محصولات، استقرار در بندرعباس ، پیش بینی سود بالا در آینده و ارزش جایگزینی چند برابری نسبت به ارزش روز 1.3 هزار میلیارد تومانی کنونی و آینده روشن آن، در نظر بود کشف قیمت سهام ، حدود دو برابر قیمت عرضه اولیه (176 تومان) باشد اما مسئولان بورس تهران اصرار داشتند این سهم با قیمت های بسیار پایین تر عرضه شود.

وی در مورد عرضه حدود 10 میلیون سهم "کاوه" در روز دوم حضور در بوس و اینکه آیا برنامه ایی برای بازارگردانی و حمایت وجود دارد هم به بورس پرس توضیح داد: عرضه 10 میلیون سهم ناشی از فشار مسئولان بورس برای ایجاد تعادل بود که خواهان واگذاری 100 و 50 میلیون سهم بودند.

این مقام مسئول افزود: حمایت از سهام شرکت آغاز شده و قرار است از طریق صندوقی ،بازار گردانی شود. این در حالی است که شرکت فولاد کاوه جنوب کیش بیشتر مناسب سرمایه گذاران حقوقی دارای نگاه میان مدت دو ساله است.


-
-معاون عملیات سپرده گذاری مرکزی اعلام کرد:

آخرین تعداد سهامداران بورس ایران و تکذیب شایعه مربوط به آخرین عرضه اولیه

معاون عملیات سپرده گذاری مرکزی با اعلام وجود ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار کد سهامداری، حضور گسترده کدهای جدید در عرضه اولیه فولاد کاوه جنوب کیش را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فریبا اخوان با اعلام اینکه طی 7 ماهه سال جاری، 231 هزار کد حقیقی و بیش از 9 هزار کد حقوقی صادر شده و آمار  کدهای بازار سرمایه به 9 میلیون و 598 هزار رسیده ، اظهار داشت: طی سه ماه گذشته بیش از 133 هزار کد جدید در بازار سرمایه ایجاد شده است.

وی در باره درصد کدهای جدید در عرضه های توضیح داد: از اول مرداد 8 عرضه اولیه در بورس و فرابورس داشته ایم که آخرین مورد آن فولاد کاوه جنوب کیش بود. ضمن اینکه تنها 15 درصد از کدهای جدید در عرضه اولیه "کاوه" حضور داشتند و در کل 151 هزار کد در این عرضه اولیه مشارکت داشتند.

اخوان ادامه داد: نکته مهم این است که برخلاف برخی از شایعات، 26 هزار و 256 کد جدید در این عرضه اولیه موفق به سهام شرکت فولاد کاوه جنوب کیش شدند و حضور گسترده کدهای جدید در این عرضه اولیه صحت ندارد.


-خساپا زیر 1000ریال معامله میشود؟؟؟؟؟؟؟؟
-هزینه های تحمیلی به صنعت خودرو با میزان سود همخوانی ندارد لذا افق نمادهای خودرویی در بلند مدت افق روشنی نیست فقط قطعه سازها جای امیدواری مشاهده میشود
-بازار فنی استهر ی اول تست صورتهای مالی
-ثشاهد تحت نظر
-بیمه ما وحق تقدمش پیش بینی کنید چه روند قیمتی را طی خواهد کرد حتما نمودار یک ساله سهم را چک کنید اگر زیر ک باشید سودی زیر پوست سهم اگر دست پایین باز شود مشاهده میشود
-بکاب
پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه 
با عنایت به جزء "ب" ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان (مصوب 1386/05/03 هیئت مدیرة سازمان بورس و اوراق بهادار) به پیوست گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ 15,400,000,000 ریال به مبلغ 30,800,000,000 ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالي که در تاریخ 1396/01/15 به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه می گردد

-فولاد مبارکه

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13960803000359


-ساروم تحت نظر تحت نظر به معنای نیست

-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
--
-
-
نوشته ها ی شخصی ما در معلم بورس عرضه ,بورس ,هزار ,کاوه ,شرکت ,فولاد ,عرضه اولیه ,فولاد کاوه ,کاوه جنوب ,کدهای جدید ,مقام مسئول ,حضور گسترده کدهای ,سپرده گذاری مرکزی ,عملیات سپرد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خرید اینترنتی اخبار فیلم هر چی بخوای هست پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان tahsil مجمع انصار المحسن بیرجند-ansaralmohsen مینوسا