سلام روز بخیر


-

توضیحات معاون سازمان بورس درمورد بازگشایی ۴۰ نماد متوقف

معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس ضمن اعلام علل عدم گشایش ۴۰ نماد بورسی و فرا بورسی،زمان تصمیم گیری درباره این نمادها را به پس از عملیاتی شدن دستورالعمل جدید موکول کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،حسن امیری  در نشست پیشکسوتان بازار سرمایه با اشاره به اینکه توقف و بازگشایی نمادها با دستورالعمل جدید،نوع نگرش را تغییر و اصلاح می کند،گفت: در این دستورالعمل علاوه بر شفافیت،نقدشوندگی نیز مورد تاکید ویژه قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه اصلاح و اماده سازی این دستورالعمل 5 ماه به طول انجامید و هم اکنون به شرکت ها ابلاغ شده،افزود: در مرحله اجرایی باز و بسته شدن نمادها، خیلی از مکانیسم ها که در اختیار پرسنل بود بصورت خودکار شده و از دخالت شخصی در خواهد آمد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه در عملیاتی کردن این موضوع،ایده پیشکسوتان موثر خواهد بود،ادامه داد: نحوه اطلاع رسانی شرکت ها هم در طبقه بندی این دستور العمل می تواند اثرگذار باشد و اگر اطلاعات ارسالی شرکت ها دارای ابهام باشد در تابلوی واچ لیست مارک دار خواهند شد.

امیری اظهار داشت: در بعد دیگری از این دستورالعمل سبک مدیریت شرکت ها مورد انتقاد قرار گرفته و مسئولیت انها بیشتر نمایان می شود به عبارت دیگر مدیران شرکت ها از لحاظ ایفای نقش با شفافیت موجود از هم تمیز داده می شوند.

وی با اشاره به عکس العمل افکار عمومی و بازار در برابر نحوه اطلاع رسانی شرکت ها اظهار امیدواری کرد شرکت های سرمایه گذاری و تحلیلگران بیش از گذشته به سهم تحلیل در انتخاب سهام بپردازند تا تصمیم گیری در مورد سهام شرکت ها آگاهانه شده و از حبس نقدینگی جلوگیری شود.

علت عدم گشایش 40 نماد بورسی و فرابورسی

معاون نظارت بر بورس ها و ناشران درخصوص بسته بودن 40 نمادبورسی و فرابورسی که از این دستورالعمل مستثنا شده گفت: با توجه به اینکه از 22 نماد بانکی فقط 3 نماد باز است،مسئله اصلی به عدم ارائه اطلاعات برمی گردد،تعدادی نیز به تعویض تابلوی نمادها و یا اخراج از بورس و انتقال به فرابورس می انجامد که اگر این مسائل را کنار بگذاریم،نماد بسته نداریم.

امیری افزود: در مورد این نمادها با توجه به دستورالعمل جدید اختیار با هیات مدیره سازمان است و جداگانه تصمیم گیری می شود که با طبقه بندی موجود اگر با فرایند اخطار،تعویض تابلو و اخراج از بورس مواجه یا با اطلاعات موجود نماد بازگشایی شود،در این موارد پس ازعملیاتی شدن دستوالعمل جدید تصمیم گیری خواهد شد.

وی درخصوص مشکلات فناوری بورس و انتظار سرمایه گذاران در زمان معاملات هم گفت: با توجه به اینکه اگر کلید سیستم نرم افزاری زده شود،برای عملیاتی شدن حداقل 2.5 سال زمان نیاز دارد بنابراین در فاز اول نرم افزار جدید آتوس اری شده،در فاز بعدی نیز مذاکراتی برای نرم افزار انجام شده اما به نتیجه نرسیده است.

انتهای پیام


-میانگین وبیمه ده درصد رشد کردحتما بازه سه ماهه را مدنظر داشته باشید
-بازار بورس بجز امروز سه روزکاری تا پایان ماه در فاز استراحت خواهد بود وهمچنین تسویه حساب اعتباری ها
-بدون ذکر نام نمادی گروه سرمایه گذاری در حال استراحت است واتی وبیمه وسایر نمادها حمایتهای مشخصی دارند همه را کنترل کنید
ذوب در حال تخلیه از نده های اماتور هست
-پیغام های ناظر بازار
اطلاعيه عرضه اوليه سهام شرکت فولاد كاوه جنوب كيش - كاوه 96/7/25 11:06
به اطلاع کليه فعالان محترم بازار سرمايه ميرساند در روز چهارشنبه مورخ 26/07/1396 تعداد 350 ميليون سهم معادل 5 درصد از سهام شرکت فولاد كاوه جنوب كيش متعلق به بنياد مستضعفان انقلاب اسلامي به عنوان پانصدوهفتمين شرکت پذيرفته شده براي اولين بار پس از پذيرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش ساخت فلزات اساسي گروه و طبقه ساخت آهن و فولاد اساسي در فهرست نرخ‌هاي بازار دوم و در نماد كاوه به شيوه ثبت سفارش جهت کشف قيمت عرضه خواهد شد. مديريت عمليات بازار شركت بورس اوراق بهادار تهران

-ربیعی:

هیات مدیره شستا کامل شد/ تشکر ویژه وزیر از ترکان !

وزیر کار با اعلام اعضای هیات مدیره شستا، از حضور اکبرترکان تشکر ویژه ای کرد !

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایلنا، علی ربیعی با اشاره به اینکه با تصویب هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی ترکان ، لطفی ، ثابت ، رستمی و فیاض بخش به عنوان اعضای هیات مدیره شستا تعیین شدند، گفت : باید از اعضای هیات مدیره جدید شستا بویژه ترکان بخاطر قبول این مسئولیت تشکر کنم.

وی با اشاره به انتظارات از اعضای هیات مدیره جدید شستا اظهار داشت: با توجه به اینکه اعضای جدید از افراد توانمند ، متخصص و کارآمد هستند انتظار دارم ضمن صیانت از اموال بین النسلی کارگران و مستمری بگیران با مدیریت کارآمد منابع مالی تخصیص یافته ، بدست آوردن ارزش افزوده حداکثری در بازارهای سرمایه داخلی و خارجی را پیگیری کنند.

این مقام مسئول افزود: جذب سرمایه ، بین المللی کردن فعالیت ها ، همکاری با شرکت های بزرگ بین المللی ، اجرای استراتژی شفافیت بالا و نمونه ، استفاده از نیروهای جوان ، زبده و نخبگان دانشگاهی در هیات مدیره ها ، کوچک کردن شرکت ها ، ممانعت از توسعه عمودی ، ایجاد ساختار برای نظارت شرکای اجتماعی ، ارتقای نظارت بر شرکت های تابعه و پاسخگویی به افکار عمومی و استفاده از نظریات ، پیشنهادات و انتقادات صاحب نظران و شرکای اجتماعی باید سرلوحه کار هیات مدیره جدید باشد .

ربیعی تاکید کرد: شستا باید پرچمدار شفافیت و فساد ستیزی در فعالیت های اقتصادی و بازرگانی باشد .راهبرد اصلی این وزراتخانه خروج از بنگاه داری و حرکت به سمت بازار سرمایه است و براین اساس ت گذاری کارآمد اقتصادی درچارچوب ت های اقتصاد مقاومتی مد نظر هیات مدیره جدید خواهد بود.

انتهای پیام


-فنوال دوباره زیر 1400ریال حمایت 1250مقاومت 1500ریال
ولغدر بی جان دوباره جان گرفت الان 1090ریال

-تا فردا خدا نگه دار
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
نوشته ها ی شخصی ما در معلم بورس شرکت ,بورس ,مدیره ,هیات ,جدید ,بازار ,هیات مدیره ,اعضای هیات ,مدیره جدید ,تصمیم گیری ,سهام شرکت ,اوراق بهادار تهران ,بورس اوراق بهادار ,هیات مدیر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود همه چی mathias1c teren دانلود رایگان بهترین پکیج های اموزشی تردمیل توربو فیتنس انجام پروژه های برنامه نویسی